My ClaN

Sunday, March 27, 2011

PRIVATE..

Gonna make this blog private for a while..


Sorry for the readers...


Just need time to let things out...


Thanks for your support...

Wednesday, March 2, 2011

JANGAN BUAT BARANG SENDIRI LEH TAK?

Ada sesetengah makhluk kat tempat praktikum ni yang buat barang sekolah macam sekolah sendiri.

Nak pinjam laminating machine pun kedekot.

Korang sedar tak barang tu bukan hak korang?

HARTA SEKOLAH DAN KERAJAAN.

Ada paham?

Kalo nak buat macam barang sendiri, beli sendiri la...

Aku dah mintak kebenaran Guru Besar dengan PK HEM. 

Itu pun still tak dapat lagi.

Aku tak mintak korang sediakan plastik. Aku MINTAK MACHINE tu je..

Korang dengan selamba boleh kata machine tu rosak dan hantar kedai?

Aku doakan machine rosak time korang sesak nak pakai.

Baru padan muka!!!

Nilah perangai SESETENGAH orang MELAYU kiter.. Bukan nak tolong sesama Melayu...

Baik aku mintak tolong kat Cina ngan India. Diaorang sanggup susah payah tolong aku. 

Ko makan la machine tu... Pasni aku tak mintak dah...


PEGI MAMPOS!!!!

Monday, February 28, 2011

NOT MY DAY...

Third week in school and it did not start nicely.

Went into a class today and ended up making the students blurred.

Gotta learn more of giving better instruction and proper time management.


I need a hug... Please...



Sunday, February 13, 2011

KENAPA BLOG AKU SKEMA????

Aku dok membelek blog member senegeri aku, si Aslam dan aku dok baca every feeling yang dia dok luah kat blog dia.

Then, aku baru perasan kenapa ada orang kata blog aku skema.

Tau kenapa?

Sebab aku tak menulis daripada hati macam apa yang yang si Aslam buat.

That's why aku dok tulis all these craps yang aku sendiri rasa macam tak best sangat nak tulis.

Another reason kenapa aku jadik skema is because some of my friends baca my blog and I've been trying to be "not-so-emotional" about certain stuffs.


Well, I guess things have to change.. I wanna write like I was before.




Tetibe plak gambar ni terkeluar. Ni gambar sekolah aku. Next week aku start berpraktikum

Doakan aku berjaya melepasi praktikum k?




(p/s: Kepada yang rajin datang komen dan jenguk blog aku, sori coz aku senyap. Final semester ni, aku dah makin busy...)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...