My ClaN

Friday, January 2, 2009

Dia...

Dah Tahun 2009 rupenye…

Kejap je masa berlalukan?

Pejam celik dah lama dia pergi…

Jauh di sudut hati aku…

Aku dapat rasakan sesuatu…

Sebenarnya…..

Aku rindukan dia…

Macam dah lama sangat aku tak pikirkan tentang dia…

Kekadang aku pikir apa yang dia buat kalo dia masih ada…

Aku rindu nak peluk dia…

Sebab aku rasa selamat bila aku peluk dia…

Aku rasa yang aku tak perlu pikir pasal perkara lain kalo ada dia…

Aku rindu nak letak kepala aku atas riba dia masa tengok TV…

Rindu nak dengar dia kutuk apa yang aku tengok…

Rindu nak bergelak ketawa dengan dia…

Rindu nak tengok muncung dia bila dia makan…

Dan…

Rindu nak dengar nasihat dia yang sampai sekarang masih melekat dalam hati aku…

Kekadang aku harap dia tak penah pergi…

Tinggalkan aku dan yang lain…

Al- Fatihah untuk Haji Rudin Bin Zaini…

Dialah datuk, dialah ayah dan dialah teman yang aku takkan lupa.

Moga Allah mencucuri rahmat ke atasnya…

Amin…



(p/s: Daripada Dia kita datang, kepada Dia kita kembali…)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...