My ClaN

Thursday, November 11, 2010

study...

Exam aku start Ahad depan..

Tapi haram jadah tak blaja ape...(ada blaja story telling skit..)

Tapi diz time memang aku malas tahap gaban.

Aku pun tak tau nape...

It's just so nice to be watching movie and online with the internet all the time.

Haih.. Kalo macam ni la.. Mati aku dowh..

TOLONG!!!!







(p/s: Tengah berharap kitaorang start 15 Januari tahun depan...)

Friday, October 29, 2010

PENYEBOK!!!

Ramai sangat yang berminat ngan life aku sekarang.


Sampai aku pegi mana pun diaorang dok bising-bising.


Lantak la aku nak pegi mana.


Yang ko sebok-sebok pesal?


Aku tak penah kesah pasal hidup ko.


Ada aku ganggu hidup ko.


Bodoh punyer orang!!!


Aku kuar tak pakai duit ko, tak mintak duit ko...


So BACK OFF!!!


Pandai-pandailah aku balik nanti.


BODOH!!!!


(p/s: Member-member baik aku pun tak bising. Ko ORANG LUAR pulak nak bising. CAM PONDAN!!!)

Thursday, October 28, 2010

This Week

Aritu aku dapat mesej:


"skang ni nak kuar pun malas, asyik kn sponsor je."


Terkedu gak dapat mesej tu..

Sedih dowh tapi terima je la..

Memang aku ngaku salah aku tapi rasanya janganlah sampai mesej aku macam tu..

Aku nak hantar mesej macam tu pun tak sanggup..

Coz tersangat nak jaga hati.

Aku malas nak kata balik bende-bende yang aku buat.

Tak elok mengungkit...

Biarlah dia...

Aku dah tak lama dok sini...

Tahun depan dah dekat...

Lepas tu aku dah bawak diri aku..

Tu je yang aku tau..




(p/s: I miss Sotong ngan Yun Nam. Sorry for not being there for you guys. I know I'm such an ass.)

Monday, October 18, 2010

ICT oh ICT!!!

Sebenarnya lama dah aku nak post gambar-gambar ni kat sini.

Tapi kemalasan menjelma. Hahahhaha...

Gambar-gambar ni lah bukti betapa bosannya subjek bergelar ICT.



Mr. Naz tengah sebok ngajar. Sume pikiran kat tempat lain... Kelas tengahari weh.. Ngantok!!!



Dari jauh ku lihat abg gagah bernama Pami...



Jap dah ngantok dah.. Si Yazid bile time amek gambar mula la busy posing macam dia wat sebok..



Ada budak main BINGO. Korang penah main?



Kalo korang nak tau, ni lah otai BINGO. Dia menang tanpa kalah dua jam main. Fuyoo!!!



Tapi aku rasa raja segala otai adalah mamat ni. Respek dowh!!!





(p/s: Napelah kitaorang kena blaja subjek mengarut ni?)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...