My ClaN

Thursday, October 28, 2010

This Week

Aritu aku dapat mesej:


"skang ni nak kuar pun malas, asyik kn sponsor je."


Terkedu gak dapat mesej tu..

Sedih dowh tapi terima je la..

Memang aku ngaku salah aku tapi rasanya janganlah sampai mesej aku macam tu..

Aku nak hantar mesej macam tu pun tak sanggup..

Coz tersangat nak jaga hati.

Aku malas nak kata balik bende-bende yang aku buat.

Tak elok mengungkit...

Biarlah dia...

Aku dah tak lama dok sini...

Tahun depan dah dekat...

Lepas tu aku dah bawak diri aku..

Tu je yang aku tau..




(p/s: I miss Sotong ngan Yun Nam. Sorry for not being there for you guys. I know I'm such an ass.)

1 comment:

Lelaki Ini said...

adeyh!
sabar2!
x mo tacing!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...