My ClaN

Thursday, February 25, 2010

Meeting & Bertolak ke Kampung Kuala Kerpan

Dalam masa sejam lagi, aku akan bertolak ke Kampung Kuala Kerpan, Kedah.

Aku dan kawan-kawan ke sana untuk Program Baktisiswa.

Jadi petang ni, aku akan dapat family angkat lagi.

Semester lepas, aku dah dapat family angkat.

Semester ni dapat lagi.

Silap ari bulan terangkat.

Malam semalam ada meeting.

Gambar ni blur la plak!!!


Pengarah projek, Si Pami yang gagah... Cayalah member aku ni!!!


Diaorang saje posing khusyuk dgr taklimat masa aku amek gambar. Ntah pape budak2 ni.


Aku pun sempat jadi camwhore gak!!! Wakakaka..


Meeting semalam daripada pukul 9 sampai 11 malam.

Pas meeting kumpulan, ada meeting majlis tertinggi plak...

Aku jadik letih sebab dok meeting ja..

(p/s: Blog ni tak berupdate la nampaknya lagik!!!)

1 comment:

zetty said...

bestyerr...nak ikut2...huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...