My ClaN

Tuesday, March 16, 2010

Pergi

Satu hari, henpon N70 aku takdak bateri.

So, terpaksa pakai henpon nokia lama yang cikai tuh...

Masa tengah belek-belek mesej, terjumpa SMS ni:


"Ok...enuf. I damnly mis u. I realize it was my fault. I mis u everyday. Im sory. I was da one who didnt giv u the chance."


Teringat kisah lama yang pernah mengguris jiwa aku dulu.

Kalo nak diceritakan sakit hatinya, sampai besok pun tak abes.

Time tu menyumpah seranah jadi hobi.

Tapi sekarang, aku bersyukur semua tu jadik kat aku.

Bukan sebab aku suka disakiti atau dikhianati.


Tapi aku belajar erti keikhlasan sesuatu perhubungan.

Aku belajar erti sebenar menghargai orang yang aku cintai.

Dan aku belajar erti kesetiaan pada yang satu.



Sekarang aku bahagia.




"Ya Allah, permudahkanlah perjalanan hambamu ini bersama si dia. Agar kami berkekalan selamanya. Amin.."

9 comments:

'AQILAH said...

happy 4 you :)

::FAIZ FARISH:: said...

Semoga berbahagia selalu hendaknya

akhis said...

gud luck!

noor afzan said...

wah..
already jumpa the better one ke?
Alhamdulillah..=)

Just_najmiE said...

u never told me about ur new love.. no fair.. ='(

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

apsal kau tak delete lagi kalau sakit hati?musykil nie.

baincardin said...

keikhlasan itu sgt penting dlm segala perkara. ^_^

hans said...

alhamdulillah

Cute Rambo said...

Sokong Kempen Ini:
KEMPEN:Wanita Melayu Islam Jangan Pakai LEGGING Di Tempat Awam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...