My ClaN

Thursday, November 25, 2010

Cikgu Shida: Pencemar Profesion Perguruan

Banyak pulak yang aku nampak komen pasal CIKGU SHIDA ni..

Ada sorang blogger dok kata dia mencemarkan profesion perguruan.

Honestly, aku pun tak berapa ske tengok video die yang over nih tapi bile masuk hal ehwal perguruan ni, aku mula nak mengomel. (Aku tak ske sebab dia tak lawa. Hahahahah..)

Tercemar ke profesion perguruan sebab Cikgu Shida ni sorang?

Aku yang bakal jadi cikgu ni tak rasa tercemar pown.

Lagipun dia manusia. Perangai manusia macam manusia la...

Ada je salah dan silapnyer..

Kite manusia dok sebok tengok salah orang lain tapi tak reti nak evaluate diri..

Judge orang melampau-lampau...

At least si Shida ni tak macam kes pengetua yang kuar statement racist tu.. Dan dia tak cabul budak..

Korang pikir? Mana yang lagi mencemar profesion perguruan. Cikgu wat miming atau cikgu cabul budak?



GET A LIFE PEOPLE!!!




(p/s: Cikgu Shida ni ajar BI. No wonder dia gila-gila. Sangat layak jadi cikgu BI.)

7 comments:

Mr Paktam said...

sapa cakap cikgu shida tak lawa...manis gak tu..
aku pun nak wat video cmni gak lah..

Unknown said...

ok, it's a little weird but saying she's 'mencemar profesion perguruan' would be a little extreme. You want those that really 'mencemar profesion'? looks at those with poor language skills, no offence mate.

::FAIZ:: said...

bagi aku dia buat tu tak salah, tp kalau dia buat utk suka2 n utk diri sendiri ok kot.... n tak publish... cuma bila dia miming lagu kalau berpacaran tu, aku rasa sangat over... n tak suka. dia bukak tudung n ganti ngan songkok... mcm tak elok plak, tu pendapat akula....

Ddila said...

honestly..saya pun tak berapa suka dia bila tengok dia gelek2 dalam lagu waka waka tu..tp tak rasa mencemar profession perguruan pun.tp sebagai muslimah bertudung patut dia kena jaga sikit,jangan terlbih over supaya nanti takdelah orang kutuk2 sangat ;)

apislerr said...

klu aku jd artis yg dia guna lagu aku...aku saman..ade brani

zidEL zhafiz said...

shes ok la..wondering why people just judge her like that..so unfair..this i the REAL mentality of malaysian people..~~~

Ibrahim Ismail said...

She's doing cover album? Good for her. It's one way of showing her creativity (I hope she's just not another attention seeker).

I personally think that if she's hawt, nobody would ridicule her. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...