My ClaN

Sunday, November 28, 2010

Kepada Yang Berkenaan... Ko Tau Sape Ko..

Pergh!!! Aku punyer la tahan perasaan daripada tengah hari tadi daripada nak menulis entry ni.


Akhirnya aku tulis gak..


First of all, aku nak gelak kat ko yang berkenaan.


MySpaceMySpaceMySpaceMySpaceMySpace


Sebab ape? Sebab ko tengah dalam kesedihan kehilangan your so-called best friend. (Post status pelik-pelik kat FB. Nampak sangat ko ni takde life!!!)

Yucks!!! (Ye ke best friend? Ke dah ex-best friend sekarang?)


Eh, ko tak kehilangan dia lagi, cuma dia takmau nak jadik kawan ko sangat sebab ko obsessive compulsive.


2 bulan lepas, ko kutuk aku dalam blog ko.


Well, ko kata aku "talam dua muka" dan "bodoh" dan jugak "ular".

Sape yang ular sekarang ni? Sape yang suker putar belit dan salahkan orang lain?



Ko bergaduh dengan mamat tu, ko SALAHKAN ORANG LAIN. Baik punyer perangai!!!


Seriusly aku cakap, YOU ARE NOT WORTH TO BE HIS FRIEND coz kes dua bulan lepas, instead of baikkan "kawan baik" ko dengan your best friend, ko tambah plak API.


Ko salahkan orang lain, pastu ko siap wat definisi kan???



Senang kata ko ni STUPID la...
(Maybe sebab banyak sangat abiskan masa "meragut rumput" kot..)


Kalo ko nak tau, aku boleh je suruh mamat tu tak kawan dengan ko. Buruk-burukkan ko depan mamat tu. Kata macam-macam kat ko.


Tapi aku tak pernah buat coz aku percaya Allah lebih adil.


Rasanya sekarang ni, Allah dah tunjuk keadilan DIA.


So, aku nak akhiri dengan...


...PADAN MUKA KO!!!!







(p/s: Kepada yang membaca, kalo terasa tu, pandai-pandai la pujuk ati. Aku tak mention nama sape-sape kan? So kalo terasa tu, ubah-ubahlah perangai huduh tu..)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...