My ClaN

Wednesday, November 24, 2010

Decor Bersama MunCet!!!

Pegi dinner ngan Muncet kat Restoran Sri Idaman.

Testing nyer notes tak abes baca tapi aku sempat gak kuar berfoya-foya. Hahahaha...

Lagipun semalam Muncet sebok nak pujuk.

Dah lama tak kena pujuk ngan dia ni.

Biasanya aku kena beralah, pujuk diri sendiri.

Muncet dok sebok wat lawak nak suh aku gelak.

Last-last dia boring, dia wat benatang nih:



Hiasan menggunakan sampah sarap makanan. Kreatif gak buah ati aku nih..


(p/s: Teruk macam mana pun awak, saya tetap cintakan awak sebab awak yang TERBAIK..)

3 comments:

Faizal Sulaiman said...

wahhh sampah sarap pun makanan tu..

::FAIZ:: said...

i like payung kecik tu

Ibrahim Ismail said...

When are you revealing the enigma behind 'Muncet'?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...