My ClaN

Saturday, October 3, 2009

Aku Kembali

Aku tak tau ape macam mana aku patut bagitau korang.

MySpace

Aku jumpa dua insan yang pernah membahagiakan aku dulu.

Takdir mempertemukan kami lagi.

Tapi untuk apa?

Bagi aku yang berlalu biarlah berlalu.

Aku nak teruskan hidup tanpa mereka.

Janganlah dibuka parut lama aku.

Aku dah cukup terseksa dengan situasi sekarang.

Cuma aku harap mereka hidup bahagia bersama teman hidup masing-masing.

Aku nak berlalu pergi daripada pengalaman dulu…

Untuk mereka berdua...

"Maaf sebab aku tak berdaya nak bahagiakan korang. Aku hanya manusia biasa..."



(p/s: Entah ape lah yang nak jadik dengan aku ni…)

9 comments:

Fina said...

relek2

aien~s corner said...

hye! =)

aien~s corner said...

huhu.. xpe.. bio je dgn ksah lama.. buka buku baru.. n dowg, mby tu jdoh dowg.. aggp la xde jdoh ng shah.. so, sume nye akn sediakala n positif.. kwn pn ok pe kn.. =)

aien~s corner said...

relax bro!

ruby chai said...

tul tu shah..apa yg berlalu biorkan berlalu...let bygnes be bygnes...stiap insan ada kelmhan n kkrangannya..ujian mmatangkan lg hdup kite..tgak berdiri,lruskan kaki berpandukan Ilahi...tenyum n epi,bro..:)

imHepPie said...

xpe ko bejaya membahgiakan aku...

yaziith su anaz said...

itulah manusia.




salam raya shah.
:)

nursarah87 said...

perlu membahagiakan diri sendiri,
sebelum dapat membahagiakan org lain..

Ty said...

bahagia untuk kamu pasti ada :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...