My ClaN

Sunday, October 4, 2009

Boria Di Kala Raya...

Kalo jalan-jalan kat umah sedara mara time raya, mesti ada yang tegur...

"Eh, boria mana plak ni?"

"Eh, buat show boria kat mane tadi?"


Kekadang tu sakit gak ati dengar tapi senang cakap yang diaorang tu jeles la..

Hahahaha...

MySpace

Konsep boria ni kakak-kakak aku yang timbulkan.

Korang tengok la...

Yang ni taun 2005. (Boria tak jadik! My brother in-law was MIA.)


Boria Biru 2007. Takde soft copy. So, aku snap gune my phone jek... Nice tak?


Boria 2008 dengan pertambahan ahli keluarga yang baru iaitu abang ipar aku yang kedua.

What a BIG FAMILY!!!

Tahun ni?

Korang tengoklah sendiri nanti k?

(p/s: Tahun 2006 takde.. Sebab pe ek?)

6 comments:

imHepPie said...

taon depan mesti ada gambo aku skali dlm tu kan kan...

Just_najmiE said...

uii, mmg tiap2 tahun ambek gmbar family time raya ka?.. bestnya..

aien~s corner said...

2009 nye????

aien~s corner said...

big family ma.. hewhe

yaziith su anaz said...

memang besar keluarga anda.







:)

Ty said...

comel nya gmbr keluarga Shah..feeling kejap tgk :') happy family..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...