My ClaN

Saturday, April 18, 2009

Nasib aku..

Ku terpaku di sudut dunia,

Ku menunggu tiba masa menemu ikhtiar,

Ku kan terbang jauh ke sana,

Jauh dari oh angkasa ,

Ku terbang bersama cinta,

Kan ku terbang bersama kenangan kasihmu cinta,

Cinta kita

Terbang bersama cinta – Ronnie, 9 September OST


Aku melalui satu hujung minggu yang singkat...


Singkat tapi banyak perkara yang dah berlaku…


Sekarang, hati aku dipenuhi dengan…

…kekecewaan…

…kekesalan…

...dan kekeliruan.


Kecewa…

…kerana orang yang aku anggap sahabat selamanya tikam aku daripada belakang.


Kesal…

…kerana aku mudah sangat terpedaya dan diperbodohkan.


Keliru…

…kerana aku hilang arah tuju.


Ape salah aku sampai nasib aku jadi begini???

4 comments:

Mr NAEmnzr said...

haluu...naem was here.n a aku pn x tahu hg ada blog.hehe..

sHaH said...

mr naemnzr: marilah kite ber blogging ye..

miezi said...

sabar2..ada hikmah semuanya ni :)

sHaH said...

miezi: aku pun pikir macam tu.. sabo je la..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...