My ClaN

Tuesday, May 26, 2009

Comel tak saya?

Assalamualaikum semua…

Nak kenal saya tak?

Nama saya Faris Danial Danishz. Panggil je saya Danish.

Mummy yang bagi nama tu...

Tapi ayah cik saya yang hensem tu nak panggil saya Dane. Katanya sempena nama ‘Dane Humprey’ dari cite Gossip Girl.

Tak ske ar nama tu… Tak besh!!! (Jangan gtau ayah cik tau…)

Buat pengetahuan semua, saya ahli baru keluarga The Drahmans.

Saya lahir 30 April 2009. Baru je… Birthday saya taun depan jangan lupe bagi hadiah tau...

Hobi saya ialah minum susu bebanyak. Pas kenyang minum susu saya tido la...

Nak tau tak? Kalo orang jumpe saya, dia orang sebok cium pipi saya.

Saya tau la saya comel tapi kalo asyik kena cium je, rimas jugak...

Tapi takleh nak buat aper… Saya pasrah je la...

Nak buat macam mana kan? Orang comel macam saya banyak peminat.

Oklah.. Nak tdo ni..

Mummy nak dodoikan..

Ta ta suma...



(p/s: Lagi satu,jangan gtau ayah cik saya guna laptop dia tau…)

2 comments:

N.A.W.Z.E said...

he's so adoooorabbleee...
comeyy sesgt....
siyesyly rasa nk picit2 pipi dierr...
mwahahhaha...
don't call him by english name...
mksud xbesh leww cm2...
hehhehehe

sHaH said...

nawze: dier memang sgt adorable...
jatuh ati masa 1st time tengok dia..
kalo nak picit pipi dia, meh la datang umah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...