My ClaN

Friday, May 15, 2009

Dia MINTAK MAAF

"adoi...jgn salah paham aper yang aku komen tu,aku dah baca semua n3 dlm blog ko nie...bukan satu dua n3 jer..tapi semua..dari 1st n3 sampai la yang terbaru..aku mmg perihatin pada setiap blog2 yang aku baca..mmg tak salah rasanya dari gaya penulisan dan bahasa seseorang tu kita boleh buat tafsiran awal...aku ulang sekali lagi(TAFSIRAN AWAL)mmg aku baru mengajar...tapi jawatan aku dah melebihi dr org yang dh kerja 10 tahun sebab nyer klu aku berkerja aku akan ambil semua tindakan dari segala aspek dan berkerja secara bersungguh2(nak lebih lanjut ko tanya la si bro matno tu apa jawatan yang aku ada sekarang nie)dia tau kerja aku cam mana...akhir kata.klu aku salah..aku mMINTAK MAAF..takder org tau pon ko nie siapa..jgn tension2 key...aku tak mention pon blog ko nie seperti yang selalu aku buat PADA BLOGER LAIN sebab aku rasa pendapat aku mungkin salah atau pun mungkin pendapat aku betol ibarat seperti aku meludah di langit jatuh ke muka sendiri.(pahamkan makna benda nie?) pd yang komen2 tu..takyah la nak terasa aper2 pon..diorg bukannya cikgu pun..ok?aku MINTAk MAAF klu ko tarasa hati key"

Ape yang korang nampak kat atas tu adalah kata-kata daripada blogger yang aku cakap dalam blog sebelum ni, “Pembetulan”.

Just nak gtau pada mamat tu, aku kuarkan komen ni sebab memang aku nak buat.

Bukan sebab dia suruh.


Aku tak kuarkan dalam masa terdekat sebab internet connection macam haram kat umah aku.

Papepun, I’m SURPRISED!!!

Aku tak sangka plak yang mamat ni akan mintak maaf kat aku.

Aku pikir yang dia akan lawan balik sebab sesetengah orang wat macam tu.

Walaupun aku still sakit ati dengan komen dia dan komen-komen blogger dia yang pepandai kata aku tak matang, tapi sebab dia dah mintak maaf aku malas nak amek port da...

Lagipun aku tak mau dok satu level dengan mamat tu...

Maksud aku, kalo orang lain wat jahat kat kite, then kite balas kejahatannya tu,
maksudnya kita sama level je ngan orang jahat tu…

So aku tak mau jadi macam dia…

Kalo aku nak jadi macam dia, dah lama aku reveal sape mamat tu...

Tapi sekali lagi aku tekankan kat sini yang aku tak hingin jadi macam dia.

Buang masa je berperang dan bertikam lidah.

Ape yang pasti, I totally lost my RESPECT towards him!!!


Aku ada banyak lagi keje nak dibuat dan banyak lagi perkara yang nak di risau kat dunia ni.

Dan salah satunya adalah blog aku ni.

Sebenarnya, sekarang ni aku tengah pening dengan blog aku ni.

Aku punye akaun Google Adsense kena disabled.

Pastu, daripada aritu aku nak letak Shoutmix atau Cbox tapi sampai sekarang aku tak reti nak letak.

Then, aku tringin nak wat layout baru. Yang sekarang ni nampak boring la…

Pastu, aku tringin nak letak Widgeo macam yang ada dalam blog Abang Matno tu..

Tapi macam mana nak wat ek?

Ada sapa-sapa nak tolong re-construct blog aku ni tak?

Aku dah
try explore but still macam tu gak…

So korang yang pandai…

Pliz...

TOLONG!!!

TOLONG!!!

TOLONG!!!

(p/s: Pada yang ikhlas nak tolong, nanti aku blanja k? Gambar kucing tu comelkan? )
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...