My ClaN

Wednesday, September 2, 2009

Comel Tak Saya Pt. 2

Hai sume…

Eh, lupe lak nak bagi salam.

Assalamualaikum sume…

Ingat saya lagi tak? Kalo da lupe, saya la Danish.

Ahli keluarga terbaru The Drahmans.

Saya saje singgah jenguk korang. Lamakan kite tak jumpe?

Saya dah besar sikit.

Aritu saya ngan mummy g hospital. Saya da 6 kg taw!!!

Gemok tak saya?

Saya rindu kat ayah cik sebenarnya.

Lamanya tak jumpe ayah cik.

Mesti ayah cik pun rindu saya.

Tapi aritu saya cakap kat ayah cik, jangan rindu-rindu sangat. Nanti takleh nak wat kije.

Sekarang bulan posa. Kamu sume posa tak?

Saya pun posa tau. Hikhikhik…

Oklah, nak titon jap.

Yang dok dekat ngan ayah cik, jaga dia leklok tau.

Dialah ayah cik saya yang paling hencem.

Cekci tak saya?

(p/s: Ayah cik, belikan Danish songkok tau! Kalo takde nanti, camne Danish nak raya?)

10 comments:

noor afzan said...

ayah cik..
danish nih umur die bape tahun?

sHaH said...

cik afzan..
danish baru je umo 4 bulan.
(jgn tnya ayah cik.. dia mana tau pape..)

Syahir Darksyde said...

haha. comel. cekci. kemslm danish

Just_najmiE said...

perghhh, seksi siottt..
hahahahaha..

cik nana~ said...

danish... ayah cik kamu tu suruh kamu ckp dia hensem ke???
hehehehe...

zetty said...

wahh umur danish 4 bln...
dh besar jgk yerrr....
comel plak tue.....
kalah ayah cik...hehehe
ayah cik jgn mrah plak yerr....

Ty said...

danish mmg cekci
Jum titon, nti kakak nyanyi lagu utk Danish.

nk kakak nyanyi lagu mahkluk tuhan paling seksi?
uh oh, boleh lah :)

Firol said...

ayah cik beli baju raya lawo2 lahh

yaziith su anaz said...

nape mesti ayah cik nak puji ayah cik senirik?



tapaham i.
:DDDD

Silverleaf said...

ayah cik jgn minum susu danish yek....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...