My ClaN

Tuesday, September 22, 2009

Memori Ramadhan

Perkara ni berlaku time bulan Ramadhan.

Jam dah pukul 6.20 petang.

Aku pun amek N-sean dan hantar SMS kat semua orang…

Banyak gak yang reply tapi kebanyakkannya , MENYUMPAH SERANAH aku.

Ada yang kata:

“Kuang asam ko shah!!!”

“Cilakak lu.. Bleh plak kata macam tu!!!”

“Shah, ko nak makan penyepak ke?”



Dan banyak lagi SMS yang tak terdaya aku nak tulis kat sini.


Kalo korang baca, mau termuntah hijau korang.

Tapi nape diaorang marah sangat kat aku?

Aku just hantar SMS ni pun:

“Salam kwn2. Korang nak dengar satu cite tak? Cite best nih!!!”

Then, diaorang pun reply:

“Pe dia?”

Aku pun balas balik:

“Errr… Sebenarnya aku nak gtau yang aku bukak awal arini. Sedapnye air bandung ni. Sejuk dan lemak berkrim. Korang kat semenanjung tak bukak lagi kan? Hahahaha…”

(p/s: Nikmatnya berpuasa kat Sarawak. Kul 6 petang dah bukak posa. Hahaha…)

6 comments:

imanshah said...

Ahah lupa kat sarawak bukak awal..ni kena dok sarawak masa bulan Ramadhan ni

Just_najmiE said...

hahahaha, patut la depa marah2.. tak baik tul shah nih.. (^^,)

dkama said...

hahaha aku memang dah siap korek lubang untuk tanam orang yang antar sms camtu kat aku.. hahaha PEACE...

Judiene said...

ko taw x shah
kalo aku dpt sms cm2 drp ko
aku beli tket ke sarawak cri ko
smpai sne trus aku terajang ko
then bru bkak pose!
wakakakakakakaaa!!

noor afzan said...

sabah lagi awal kan?

Ty said...

hahahaha nakal betul.Ty nk tny: sedap tak mkn penyepak? :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...