My ClaN

Friday, June 25, 2010

Nuffnang: Iklan Enfagrow




Akhir-akhir ni, aku heran tengok iklan nuffnang aku.

Asyik Enfagrow je?

Adakah sebab aku ni bakal cekgu budak sekolah rendah dan sebab tu aku hanya layak dapat iklan tu...

Iklan lain tak kuar pun???

Musykil dowh...

Korang rasa?

8 comments:

hudhud said...

haha u ada bagitaw nuff ke u bakal cikgu sekolah? :P

I n n z said...

kat mane2 blog skunk pun sek kua enfagrow dengan digi jeh.
rase tuh campaigns tuh.
bersepah3 kot xD

senandung semalam said...

hahahaa...
xtaw la bro...

Lelaki Ini said...

huhu..
diew suke ko!

Silverleaf said...

HAHA....mgkin rrr tuh....but i only get sony je....adekah suh beli camera baru...huhu

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

Agak-agak kau nak keluar iklan apa?Tuala wanita?Hahaha

shi3la said...

tu tandanya adik dapat bufered Earning kannnn..oklahhh tue..tahniah..!!

tak semua orang dapat tau...

Gee said...

hahaa...enfagrow ja kah...persediaan mental tu geng...hee :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...