My ClaN

Monday, August 3, 2009

Parasit Tidurku...

Baru beberapa minit tadi, aku dikejutkan oleh ketukan pintu yang macam nak gempa bumi dunia ni.

Aku yang tengah mamai pun berjalan dan bukak pintu.

Bila aku bukak je...

"Hoi, dah kul 12 tengah hari ni!!! Ko tak reti nak bangun ke???"

Pas cakap macam tu, bole plak cubit perut aku.

"Hah!!! Mana kotak buku yang aku letak aritu?"

Dia terus membebel dan membebel.

Aku tahan perasaan.



Last sekali....


"Oi MANGKUK!!! Bangun la!!! Tido je keje ko!!!"

Then dia blah!


Macam tu ke bahasa nak cakap dengan kawan?

Dahlah masuk bilik orang, pastu tengking kawan yang baru bangun tido.(Aku pantang kena marah time baru bangun tido. Memang macam tu daripada dulu sebenarnya...)

Nasib aku sabar lagi, kalo tak dah lama makan PENYEPAK aku.

Lagi satu, suke ati aku la nak tido!!!

Bukan menyusahkan dia pun.

Awat??? Aku guna mata ang ka nak tdoq??

Dahlah janji nak puasa dengan aku tapi tak puasa pun.

Aku geget mamat TOUGH ni kan...

(p/s: Fuh, lega sebab dah lepas kat cni...)

8 comments:

SasHa Lee said...

shah kamu gigit jer dia..hehe..uiit sma laa perangai kamu ngn sya..
AKu tang tito pun tak suka orang kejut2 aku marah2 n ketuk pintu macam nak roboh bilik aku..hehe;)

Silverleaf said...

hihi itu le kawan...cant live without them and cant live with them...

Atiqah Alluru said...

ish3..sape plak yg wat dajal 2..hahhaa

noor afzan said...

amboi..
selamba die marah2 hang kan..
kalau saya dah makan sepak..
haha~

naqiubex said...

tidur tengah hari kan baik untuk kesihatan...

akhis said...

~xske gile kene kaco time tdo

sha89 said...

huh~ kawan ko tu dengki xdpt tido lame2 cm ko kot...hehe...

sabo jelah ek shah...aku pun xsuke org kaco time tido...tp setakat ni xdela yg jerit2 kejut aku bgn..

:)

GreenKhadijah said...

saya pun tak suka kalau sapa2 pun gerak macam tu...kadang2 hilang mood nk hidup utk satu hari tu...tunggu esok je utk ceria balik...

:D Anyway I LOL while reading this post...tak de pa pe pun...lawak jer...hahahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...