My ClaN

Friday, August 14, 2009

UUM Kembali Bercuti

CUTI lagik???

Hari ni UUM da start berCUTI balik...

Asyik CUTI je...

Tapi bagus gak!!!

Coz aku pun memerlukan masa untuk tido dan rehat.

CUTI ni terlibat lagi dengan Program Biro Tatanegara (BTN).


Sampaikan kawan-kawan aku tanya:


"Ko ni takde keje lain ek?"


Aku bukan takde keje lain tapi aku memang suke BTN.

Pada korang yang tak penah pegi BTN.

Aku suggest supaya korang pegi.

Setakat ni peserta BTN takde yang mati lagi sebab pegi BTN.

Pada kawan-kawan yang berCUTI.

SELAMAT BERCUTI!!!

(p/s: Nak titon da ni...)

19 comments:

naqiubex said...

Pernah juga pergi BTN..
Memang seronok..

Silverleaf said...

huhu dah ketagih BTN yek.....!! Kali ni kat mane lak?....

yaziith su anaz said...

wah.



memang sangat seronok bercuti.
heaven lah kamu.


:DDD

lyndadyana said...

nk cuti gk..
uuwaaa...

Asu said...

1st time akak dgr ada org yg suka btn, bagus la awk ni...

syaf said...

>* tumpang lalu jap..
heheh view my blog
http://daniel-syaf7788.blogspot.com/

mekasih....

Firol said...

rehat2 lahhh

Firol said...

rehat2 lah peluang dah ada

pauhputik said...

BTN????

kawe x ajim g pom

x penah ada orang invite

hahahah

sHaH said...

naqiubex: penah ek? dpt lanjutan tak?

silverleaf: kali kem bina negara balik pulau kat penang...

yaazith: kamoo jgn jeles ya...

lyndadyna: jom la kite bercuti...

asu: kak.. BTN banyak ngajar saya erti jadi rakyat Msia. akak join la..

syaf: dah view. super duper love ur BLOG!!!

firol: thanks abg firol.. esok da takleh rehat.. kena g BTN..

sHaH said...

pauhputik: nak g ke? meh la...

aien~s corner said...

cuti lgg...

░♥si lampu neon♥░ said...

bestnye cutii!

░♥si lampu neon♥░ said...

waa cuttiiii

FERDAUSferdy Buthaks said...

yeay...cuti....

Judiene said...

waaaaa
bestnye ko
cuti aje memanjang
hehehee
jealous2!
huhuhuhu~~

imHepPie said...

owhh saya x suka brcuti..wahaha...
sgt pnipu..hmmm beshnya dok umah..

slamat berbtn huuu

aloy_paradoks said...

biro tata negara... hehhehhe
moga berbahagia

Asu said...

Cayalah dik.Tapi akak too old to joinla..huhu (alasan saje nak mengelak)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...