My ClaN

Wednesday, August 5, 2009

SELAMAT PAGI!!!

Dah 5 Ogos arini.

Cepatnya masa berlalu.

Arini genap sebulan aku balik semula ke Utan Sintok.

Biasanya aku tak bangun awal pagi macam ni.

Jarang sangat.

Subuh GAJAH tu kira perkara biasa la...

Hehehe...

Aku sebenarnya tak dapat nak tido coz dah puas tido lepas Maghrib semalam.



Sekarang aku tengah kumpul kekuatan untuk buat dua perkara:


First,
nak joging ngan diet balik. Berat dah naik tahap mendadak da ni.

MySpace

Secondly, nak settlekan semua assignment yang makin hari makin bertimbun.

MySpace


Korang doakanlah aku dapat kekuatan tu ye...

Arini kelas start kul 11 pagi.

Ada masa lagi untuk tido.

Ok kawan-kawan...

SELAMAT PAGI!!!

(p/s: Aku pun dah naik serabai sejak akhir-akhir ni. Pe nak jadi ngan aku ni?)

13 comments:

akhis said...

~selamat menyiapkan asignments

Silverleaf said...

go bro go.....jogging for health ...

cik nana~ said...

Ya Allah... 5 ogos hari ni? arghhh... byk benda kene fax hr ni. shah, semoga mendapat kekuatan itu! ;)

baincardin said...

Ping!

lyndadyana said...

huhu..
tido je keje ko ek???
same r..
asl je nk wt esemen...
mate stim jer..
adoi..
nth biler r nk ciap..
tensi2...
pape pon gud luk k...
wt esemen 2...

lyndadyana said...

lupe..
1 ag...
jgn amalkan gajah2 e2 ek...
xbek...
hehe..

imHepPie said...

erkk..siannya itu incik chicky dri pgi tdi xrcse x rest lgsung..

contohilah incik chicky wawawa....

sha89 said...

chaiyok2 shah!! bgus la tu ade usaha nk diet n siapkn assgnmnt...

diet btul2 ek...

aku pun mls sgt bgn pagi...klau weekend msti trbongkang smpi tgh hari..haha~

Firol said...

Semoga berjaya siapkan assgnmnt

pauhputik said...

watpe diet

tgk gambr ko cam kurus jr bro...

subuh gajah tu memang benda biasa

klu kat kampus

klu kat kampung plak, alamknya

kena bising la solat lambat

hahahahah

miezi said...

hmmm

SasHa Lee said...

Celamat Malam Shah..hehee..takpe chubyy2 tue laa tomei..ngee..
Wat asaiment elok2 yer..chaiiyuuk!!

Just_najmiE said...

assignment aku pon tak jalan2 lagi.. adusssss...
mlm nih plak ada klas taekwondo, tp taktau nk pegi atau tak.. tak sihat la weih.. uhuk uhuk~~ (batuk2 manja).. hahahahaha..

selamat bersenam!! (^^,)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...