My ClaN

Sunday, January 24, 2010

Aku bela anak angkat…

Click SINI kalo nak jenguk...


Aku bukak blog brother Josh, Paperless.

Wah!!! Anaknya, Si Justin dah makin besar!!!

Dah makin comel.

Kecomelan yang membuatkan aku sendiri nak ada anak.

Aku penah cakap kat mak aku dulu:

Aku: Mak, nak bela anak angkat la…
Mak: Takde maknenya nak bela anak orang. Baik abang kawen pastu buat anak sendiri.
Aku: Taknak kawen la… Malas…
Mak: Ish budak ni!!! Kawen pun malas!!!

Aku memang suke budak-budak daripada dulu lagi.

Sebab tu aku teringin nak anak angkat.

Member-member aku sibuk kumpul duit elaun untuk kawen.

Ada yang dah ada sampai RM6 ribu dalam akaun.

Ada plak yang sanggup keje semata-mata nak kawen.

Aku bukan takmo kawen tapi kawen ni bukan keje sehari dua.

Nak kena kumpul duit dulu…

Kukuhkan ekonomi aku..

Kena beli kete, beli umah..

Fuh, banyk keje tuh!!!

Tapi kalo bela anak angkat lagi senang rasanya kan?

Hehehehe…

Ayah cik nak anak secomel Danish, boley???


(p/s: Kes nak bela anak angkat sebab mak aku tak approve hubungan aku ngan dia..)

10 comments:

nas aliff said...

blogwalking..

comey baby tu~

AuraFIza said...

org pn pernah jadi mcm awak..
cinta dihalang..
masa tu mmg down gile la..
yela kan..trpaksa putus dgn rela..
pastu trus nekad, tanak kawin!!

Tapi sekarang, Alhamdulillah..
dah bole terima someone dlm hdup..
n we're getting enggaged..heee~

Err.. comment mcm takde kena mengena ngan entry ni kan?
Haha.. pedulik hape! ;P

aisha wUtevA!! said...

hahaha.
betol2. bela anak angkat senang!

tapi e2 ah, mana nak sama anak angkat dengan darah daging sendiri kan?? heee

e. indah said...

comelll ..suka tgk budak2 dlm age gini > sgt comel ...

FaizalSulaiman said...

suka statement ko "kahwin ni bukan kerja sehari dua"

aku pon lom berminat nak kawen lagi. gila apa nak kawen skunk. nak bagi makan anak org apa?fuhh

tulah, aku pon kan..terfikir nak bela anak angkat doh.hehehe.

baincardin said...

sabar...berdoa byk² supaya Allah tunjukkan jalan utk memudahkn urusan :)

avegalion said...

bukan senang nak bela baby nie kalau kite "poket" kite tak kukuh.. iye la, pampers n susu skrg nie bukannye murah... tambah lak komitment n masa, kene pikir jugak... sanggup ker? hehe

zain_azuan said...

aq pown penah menyuarakan perkara ni kat famili aq... myb lagi 3 tahun aq x kawen ag aq akan amik anak angkat nie....

'AQILAH said...

ku pun nak ade anak sendiri....wewewewewe

CikDarLing said...

nak jadi abah yg muda ke? huhu..umo br 23 dah pk psl anak angkat. bagus la ada lelaki yg berjiwa penyayang nih..ramai bdk2 suka. =p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...