My ClaN

Saturday, January 2, 2010

Cinta itu KEPENATAN…

Tahun 2009 dah berlalu tapi hal-ehwal bab CINTA, aku sebenarnya masih terperangkap dalam CINTA tahun lepas.


Korang pernah ada PERASAAN takut sorang-sorang?


Korang pernah ada PERASAAN sunyi tak?

Dan..

Korang pernah ada PERASAAN yang takde orang nak kat korang tak?


Itulah yang PERASAAN yang aku rasa.
Nasib aku tak sampai tahap GILER LAGIK!!!
Kalo tak, dah lama masok HOSPITAL BAHAGIA!!!


Aku PENAT sebenarnya melayan PERASAAN yang tak berkesudahan ni.

Aku PENAT meraih CINTA…

Dan…

Aku PALING PENAT mengharap CINTA.



Kepada dia yang dok on off ngan aku tu, aku juz nak pesan,


“Jangan main teka-teki dengan aku leh tak? Ingat rancangan Pop Kuiz ke nak main teka-teki? Kalo nak, cakap nak. Kalo taknak, aku nak blah!!! Letih ko tau tak?!”



(p/s: Penat membuat aku lapar. JOM MAKAN!!!)

14 comments:

Jard The Great said...

eh.. apsal ape ko rasa dgn ape yg ku rasa ek? ehehe

i'm shin... i'm inesen said...

sabo sabo

fya zainal said...

salam~
aku pnh rasa
dn last2 aku blah..
huhuhu~

sumday..cinta tu dtg lah juga..
mayb..
aku rasalah
hehehe

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

rilek.pompuan bukan satu.luaskan mata,maniskan mulut,lebarkan senyuman,rabakkan poket,gerenti ramai.hehehe

Judiene said...

yup, i agree
melayan perasan cinta ni penat
tp kadang2 ianya berbaloi
=)

t a u f i k said...

im sure ur story is relatable to many people. But not me. cuz ive never been in any relationship. i believe that as long as im happy being single, so be it. i dont see any reason why i shud be together with someone else. just because everyone is falling in love doesnt mean u have to do so. cheer up shah. :)

FaizalSulaiman said...

sabar ek bro.lebey kurang je cam aku. huhu. dr penat menunggu, bek fokus apa yg ada skunk neh;)

selamat berkuliah!

GhOsToNe said...

sabar j elew..

ak pn solo..

sunyi???

memg..

tapi ak kawan ngn sume owg n buat2 hepi..

okeyh je lew...

kasihkuamiera said...

cube bawak berbincg dr ati ke ati

sHaH said...

jard: same ek? bagus per?

shin: tgh bersabar.. tgh slow2.. dan byk lagi tgh..

fya: yup!! ur rite dear!!!

fakhrurazi: ada ke org nak kat aku?

judiene: berbaloi kalo org yg kite syg tu nak kat kte..

taufik: u know wat happen kan sayang?

faizal: aku nk fokus stadi.. ok tak?

ghostone: ermm.. thanks bro..

kasihkuamiera: tgh try.. tgk la nnt..

e. indah said...

sumday suma akan baik2 saja ...
harap~

sYukCurZ said...

tp jgn la bila da ckp nak tp layan halai balai. baik xpayah. menyakitkan hati jer.

sHaH said...

e.indah: insya-Allah..

syukurz: dats wat i feel bro.. aku rasa nak toreh jek dier skunk!!!

yaziith su anaz said...

kalau dah jodoh, kalau dah jodoh takan kemana...


*itu lagu oke. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...