My ClaN

Saturday, January 9, 2010

Hadiah daripada BUAH ATI…

“Nah, ni untuk ko! Buah ati ko bagi.”


Akak aku lempar hadiah tu kat aku.

Bila aku belek je, aduhai…

Terharu tengok dalam buku tu...

MySpace

Rasa cam nak nanges pun ada.

Tak sangka, ingat jugak dia kat aku.

Nak tau hadiahnya?

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

Aku dapat BUKU LATIHAN warna biru!!!

Siap ada tulis nama panggilan aku lagik iaitu Cik Lai.




Selak je, trus nampak tulisan: Untuk Cik Lai Dari Adib. Buah ati aku buat lukisan ultraman. Aku yang belah kiri tu. Muahahahha..




Second page plak, ada lukisan ultraman sorang-sorang.





Muka HAPPY dapat hadiah.







Nak tau sape Adib???

Tu…






(p/s: Anak-anak buah aku panggil aku Cik Lai. Dalam bahasa Melanau, “Lai” bermaksud “lelaki”.)

6 comments:

GhOsToNe said...

hahaha..

kelako gle..

baguih lew adib nieyh..

syg buah lai die..

eh silap..

cik lai die..

hehehehe...

noor afzan said...

zzz

HIZAMI said...

ahha.

sweet gile.

c0mel die.

;D

e. indah said...

cute n sweet...

FaizalSulaiman said...

hahaha..comelnye adib;)

Just_najmiE said...

soalan..

kenapa ada daun dlm kereta?..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...