My ClaN

Tuesday, January 5, 2010

rindu kat FAUZI!!!

Click SINI kalo nak tengok blog dia



Lantaklah korang nak kata aku GAY atau BISEKSUAL!!!

Hakikatnya aku rindu giler kat si mamat Fauzi ni...

Mana ntah mamat ni menghilang!!!

Nak kata dah MAMPOS, idup lagik rasanya...

GERAM tahap CIPAN kat dia sebab STOP BLOGGING!!!

Ape kejadah entah!!!



Korang tau tak sebab dia, aku...

...gigih update blog.

...blaja recycle kertas terpakai.

...try jaga makan.*bukan sebab nak kurus tapi sebab nak elak penyakit.

...stop SMOKING!!!

...sedar realiti sebenar satu perhubungan.

dan...

...macam-macam lagik!!!


Mamat ni sebenarnya lecturer kat UITM. Aku sangat respek cara dia berpikir. Muda tapi pemikiran dia sangatlah berintelek. Dan dulu dia rajin share cerita pasal diri dia kat blog, Just What I Am. Kata-kata dia buat aku jadi bersemangat untuk capai impian aku tapi sayang, dia dah takde. GODSEND FROM HEAVEN adalah salah satu entry dia yang berjaya aku copy and paste. Dalam maknanya untuk aku...

(p/s: Kekadang kite tak sedar, apa yang kite tulis buat orang lain berpikir betapa indahnya hidup ini.)

8 comments:

baincardin said...

Chop!^_^

Sabar byk². Doa yg terbaik untuk sahabat. Teruskan berblogging untuk kebaikan, yay! ^_^

Judiene said...

da tgk blog dia
yup, kata-kata tinta dia best
=)

Anonymous said...

owh..

besh nye lec tue..

jd smber inspirasi owg!

bagus..

Unknown said...

baincardin: abg, thanks for the support!!!

judiene: dia mmg best!!

ghostone: dier memang lecturer best!!

Zuwairi said...

rindu dalam dunia persahabatan perkara biasa;)

cuba cr kat FB;)

e. indah said...

it sweet to talk that way for a fren ...

Unknown said...

zuewairy: dia takde Fb rasanya.. orgnyer agak secretive..

e.indah: thanks..

Adam Arjuna said...

gila touching siotttt...
tetiba plak aku... hehe

rasa aku mcm nak stop blogging jap la, mana tau ada org sudi nak wat posting pasal aku lak... hehe

chaiyuk..chaiyuk..

kalu la si fauzi byk kasi influence kat ko, aku pon pernah... sampai aku ter'influence' beli cd kaer original... hahhaa.. eh... melalut lak..

adios...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...