My ClaN

Thursday, December 31, 2009

1Blood for 1Malaysia

Aku berjalan-jalan kat blog-blog member.

Ternampak Abang Bain punyer update.


So, aku pun bukak..

Dia promote pasal derma darah..

So, aku pon rasa nak sebarkan perkara nih...

Dalam blog Abang Bain, katanya darah O tengah kurang sekarang ni.

Kebetulan darah aku jenis O.

Tapi aku dah banyak kali derma darah.

Jadi taklah rasa bersalah.

Hehehehe...
MySpace

Gambar ni aku cilok kat blog Abang Bain tanpa kebenaran. Sorry abang...

So, kawan-kawan, lawatilah blog Abang Bain, www.baincardin.com untuk maklumat yang lebih lanjut..

(p/s: Abang Bain ni expert dalam photography dan HDR. Sangat pemurah pasal ilmu photography. Aku ske lepak blog dier coz dier rajin share ilmu.)

4 comments:

baincardin said...

Salam Shah.

Alhamdulillah.....Shah tolong untuk promotekan kempen derma darah ni ye. Bain bagi kredit utk shah, Bain buat spesel entry utk Shah dlm blog Bain nanti.

Harap² semua rakan shah dan semua bloggers sini boleh join derma darah ye. Yay! ^_^

Thank You so much Shah. Nantikan update blog Bain tentang usaha murni Shah ni ye. Tungguuu....^_^

baincardin said...

Salam Shah.

Special accolade for Shah dlm blog Bain. yay! ^_^

Thank you so much for helping me and pusat darah negara ye. Allah saja yg dapat membalas usaha murni ni. Insyaallah.....^_^

Anonymous said...

teringin sgt nk g derma darah...

tapi x tau ktne nk derma..

derma kt nyamuk jewk la...

Just_najmiE said...

uwaa, rindu nk derma darah.. last time derma was last year.. sadly every time I wanna go and donate blood, mesti time tu period.. leceh tau.. I wanna fill the blood donation book.. hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...