My ClaN

Wednesday, December 30, 2009

BENGONG!!!

Sampai bilik je, trus mata aku jadi stimMySpace bile tengok bantal ngan tilam.

MySpaceLetih giler coz daripada pagi tadi dok mengharung kelas.(Minggu add drop je.. Aku tipu je ada kelas..)

Masa tengah berada di awang-awang, tetibe N-Sean bunyik!!!

LAHANAT BETOL!!!
MySpaceMySpaceMySpaceMySpaceMySpace

Aku baru nak lelap!!!


Angkat je, terus aku dengar suara Cik Enol yang lemah gemalai..(Nasib ko kawan baik aku, kalo tak dah lama aku sound...)


"Shah, subjek public speaking kena drop. Takleh amek subjek tu sebab tak cukup kredit hour."

Aku yang dalam keadaan mamai trus SEGAR BUGAR.

Aduhai, kena drop subjek lagi.

Letih macam ni!!!

Sebab aku tak larat sangat, aku terus lelap.MySpace

Subjek ni la yang aku kena drop.. Tension macam nih!!!


(p/s: Nampak sangat ada orang makan gaji buta. At least, bagi la guidelines. Jangan lupe click iklan nuffnang aku ye..)

8 comments:

Just_najmiE said...

tak cukup credit hour?.. are u for real?.. I'm also taking public speaking this semester, n I'm only in sem 1.. lepas ja..

Jo said...

normalla tu.



:)

Anonymous said...

uiks!!!

sabo2!!!

hehehehe..

tabahkan atie anda!

Just_najmiE said...

edit

sem 2, bukan sem 1.. hahaha..

Unknown said...

naj: ur case n my case, differs.. i'm stuck with contract with gov. ur not...

yaziith: rasa cam nak nanges dowh..

ghostone: thanks bro..

Fadhlah said...

emm..no komen la

Faizal Sulaiman said...

masalah tak cukup kredit hour ni mang every sem, aku sbg ex student pon hadapi gak. solutionnya sgt lambat okay.

btw, subjek public speaking sgt menarik:-)

'AQILAH said...

dah amek subjek public speaking last sem, sem ni kena amek report pulak..cit..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...