My ClaN

Tuesday, December 29, 2009

Jawapan...

“Awak… awak masih sayangkan saya lagi tak?”

Itu soalan yang masih lagi aku tak jawab pada 3 minggu lepas.
Aku berfikir dan berfikir.
Jawapannya…


Ya..

Aku sayang dier sampai mati..
Sampai nafas aku yang terakhir.


Saat ni sebenarnya aku rindu dier sangat..

Rindu dier merengek nak dilayan..
Rindu dier marah aku…
Rindu dier bila dia kata-kata yang menyedapkan hati aku bila aku down..
RINDU SANGAT!!!


Aku selalu kenakan dia dulu..

Selalu wat gurau kasar ngan dia..
Kutuk macam mana pun, dia tak penah nak melenting..
Tak penah nak majuk sampai berhari-hari.
Hakikatnya, aku yang KUAT MAJUK!!!


Untuk Nur Fatin Amnie a.k.a Miss Penguin..

Cinta dan kasih sayang saya takkan penah padam..
Saya sempurna disebabkan adanya awak…
Tapi pengakhirannya cinta ini…
Biarlah Dia yang tentukan..
Kita redha dengan kehendak-Nya..





(p/s: Lagu “Sampai Syurga” tetiba kuar masa aku taip bende ni. Adeh.. Macam pepaham jek..)

7 comments:

Jard The Great said...

waaaaa.. so sweet... ahahah... biasanya lelaki ego nk mengaku

'AQILAH said...

sangat best macam ni...:)

naurah makwa said...

romantiknya shah ni..hope t dah kawin n beranak pinak still romantik2 ok!

noor afzan said...

semoga jodoh korang berdua ada..=)

yaziith su anaz said...

gosh.




tekunlah layan perasaan.
:)

Just_najmiE said...

stay strong ok dear?.. u can do it.. and remember, happiness is a choice.. take care.. (^^,)

sHaH said...

jard.. sumtimes, there are things difficult to be done orally.. people juz dun understand..

aqilah.. best ker? biase jek..

naurah.. biasa2 je kak.. hehehe..

noorafzan.. tu keje Dia.. kami redha je..

yaziith.. lain org lain komen, lain ko komen ye..

naj.. thanks dear. thanks 4 being there for me..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...