My ClaN

Tuesday, December 29, 2009

Quick UPDATE!!!

Aku tak dapat nak blog sebab letih sangat.

Ni pun still mamai lagi sebab baru sampai kat UUM.

Aku update simple-simple je la...


Sampai kat Airport Kuching, trus aku pegi check-in.


Tak tau la rombongan dari mana. Diaorang konker satu counter untuk diaorg je... Hampeh siot!!! (Dengar bunyi cakap, mcm daripada Indon.. Waduh.. Waduh..)


Kapal terbang dah sampai.. Jom terbang!!!



Dapat window seat.. Sakan la aku.. Bukan selalu dapat nih..


Sempat snap gambar kapal terbang ni.. Saje ngambik.. Dah dok window seat kan?


Sape nak terbang, bukak la laman web ni..


Sampai kat KL, kena berbaris panjang plak utk check-in. Lenguh kaki dowh.. Ramai giler org.. (Owh, lagi 1, aku takde niat nak amek gambar montot mamat tuh..)


Ramainyer org kat LCCT. Mostly student Uni yang nak balik kampus.


Sampai gak umah Fami. Thanks Fami coz tumpangkan aku malam tu..


(p/s: Malam tu aku tido nyenyak giler!!!)

4 comments:

'AQILAH said...

dah pagi..bangun..:)

Naura said...

jauh perjalanan yer..shah amik aliran apa kat uum?

baincardin said...

chop! ^_^

pi rilex dulu...tenangkan minda. jauh perjalanan tu...^_^

Just_najmiE said...

nak naik kapal terbang jugak.. =(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...