My ClaN

Saturday, December 26, 2009

Second Goodbye...

Aku g KL dulu...

Then baru g penang..


Rasanya, masa korang baca post ni, aku tengah dalam perjalanan ke airport.

Yup!!! This is my SECOND GOODBYE..

Kali ni terpaksa nak tinggalkan my family, my home sweet home and my beautiful state.

Kalo time balik je, mula la aku naik MeRoyaN sebab berat ati nak balik.

Aku cukup tak suke nak balik masuk dalam UTAN SINTOK tu!!!

Tapi, nak buat macam mana kan?

Kalo tak pikir masa depan, dah lama aku berhenti.


Kalo part packing plak, memang aku malas nak buat awal-awal.

Biasanya, mak akan buatkan.

Tapi balik kali ni, mak takde.

Terpaksa aku buat sendiri.

Gulung-gulung baju, then sumbat dalam backpack aku tuh!!!

(p/s: Mekasih sebab dengar aku membebel.. Bukan selalu kan? Naj, b datang sayang!!! Muah!!! Muah!!! Hahahaha...)

10 comments:

Jard The Great said...

ahaha... tak sbr nk jumpa naj la tuh.. slamat pergi..

Cikgu Ije said...

haha. comel je susun baju2 gitu. ada checklist? =P

bye2!

anN said...

loo.. dh beso wt la sndri.. hehe ank mak ni.. hahah`

Unknown said...

sila lah membebel selalu :)

akhis said...

~esok nk balik usm gak...
~same la bju pun kene gulung2...hahaha...byk sgt~

Firol said...

slmt dalam perjalanan.......

Fadhlah said...

suka dgr org bebel nie

Just_najmiE said...

yea yea, b nak balik.. muahahaha!!~~ =D

Jo said...

selamat belajar.
:)

naqiubex said...

hohoho.. goodbye... supaya dapat belajar dengan baik!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...