My ClaN

Monday, December 21, 2009

to hell with my LAZY MONDAY..

Another lazy monday???

LAZY MONDAY

LAZY MONDAY

LAZY MONDAY


Well, I guess that Monday has always been a day where people have to drag their feet to go to work.

Well, I am one of them.

But, this week I could not have that LAZY MONDAY ANYMORE.
MySpace

It's my final week here and the company's profile is still incomplete.

There are many things to be done in four days time.

WISH ME LUCK!!!

MySpace

The company's profile sample. Kemalasanku tahap BADAK nak buat benatang nih!!!

(p/s: Next week would be dragging my feet to class pulak.. Mencik tol!!!)

6 comments:

baincardin said...

Salam Shah. Salam Maal Hijrah. ^_^

Pasal HDR software tu Bain dapat dari link sini :

http://kotakitam.com/2009/02/10/right-brain-feeds-01-amazing-hdr-photos/

kat situ blogger yg bernama Aki yg bagi link utk software HDR. Tapi kalo tak silap semuanya trial. Mmg kene pakai trial version punye.

Bain amik Dynamic Photo HDR. Mmg trial version punya tapi yg bestnya dia takde expiry. So, boleh pakai selama²nya! Yay! ^_^

CUMA, bila pakai trial version ni, nanti kat bawah photo yg kita buat HDR tu, ada tertulis..."This is a trial version ........"

So, tiap kali Bain buat HDR, bain terpaksa crop gambar tu ngan photoshop. Leceh skit tapi tak kisah sebab mmg berbaloi³!!! ^_^

Shah bole cuba. Good luck ya! ^_^

Just_najmiE said...

good luck my dear!.. (^^,)

anonymous said...

jangan malas2 shah! have a great monday!

akhis said...

~think +ve =)

anN said...

kene rajin2... hehe

Faizal Sulaiman said...

hye shah.

still got-blue-monday-out-of-my-head.
hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...