My ClaN

Wednesday, December 30, 2009

penyanyi suara BUROK!!!

Seorang member blogger penah tulis...

"Pernah dengar lagu liyana jasmay 'aku jatuh cinta' tak? cuba kau dengar, baru kau tahu kenapa penulis kata nenek penulis nyanyi lagi sedap. oh, lagu 'aku tak percaya' pulak macam nak fotostet lagu avril lavigne aje. cuma bezanya, sangat annoying bila dengar."

Mula-mula baca, aku pon naik heran.MySpace

Napelah mamat ni anti sangat kat si Liyana Jasmay tuh?

Budak chomel macam dia pon ko nak anti ke?

Amek kat rindok.com

Tapi...

Satu hari aku tengah maman depan TV.

Sambil-sambil online.(Time tu, dok natap skrin laptop, TV tu aku dengar je..)

Tetibe dengar lagu, "Aku Tak Percaya" dinyanyikan secara live.

Dalam ati, sapelah punye suara burok nak mampos ni!!!

Aku pon dongak tengok TV dan...

MASYA-ALLAH...

Liyana Jasmay nyanyi lagu tu dengan suaranya yang HODOH...

Nasib baik aku tak FENGSANMySpace time tu!!!

Kepada, Syahir di Introversa Bintang, ko memang BEST MySpacesebab kutuk minah tu..

Hahahahaha....
MySpaceMySpaceMySpace


(p/s: Tapi Liyana tetap chomel kan? kan? kan?)

14 comments:

Anonymous said...

huhuh..kesian diew..tp betoi ak dgr versi radio pn x brape masyuk. tp x pnah dgr live. tp ak tau ramai kutuk sore diew.


ape pn..ak sgt suke lakonan diew!

Just_najmiE said...

tak kenal............

baincardin said...

Salam Shah. Bain 1st time derma darah hari tu. rasa takut² gak mula². tapi bila dah derma, rasa nak derma lagi lepas tu! haha. kene tunggu 3 bulan baru boleh derma balik.^_^

baincardin said...

Bain harap bloggers lain kat sini boleh pi derma darah gak ye. Stok simpanan bekalan darah kat Pusat Darah Negara skang berada di paras kritikal.

Klik link kt bawah ni for more details:-

http://www.baincardin.com/2009/12/1blood-for-1malaysia.html

*tenkiuu Shah bagi komen kat entry 'derma darah' kat blog bain ni ye. ^_^

Zuwairi said...

shah, hohohohohoho.. btol2.. tp xsampai ati nak kata sora dia buruk;)

Unknown said...

suka dia berlakon dari nyanyi :)

Faizal Sulaiman said...

openning lagu ni cam "girlfriend". memula yg ada "hey..hey..hey" tu kan?
lalalala

suka LJ blakon lagi dr nyanyi..

Jo said...

gosh.


aku sangat suka dia berlakon.
its live.


tapi start dia nyanyi je,
tutup radio la weyh.

Ibu Ammar said...

adik aku darjah 1 nyanyi lagi sedap..haha

die ni, berlakon jelah..nak nyanyi dalam bilik air sudeyh..

Anonymous said...

kesian dia..aper2 sy minat dgn dia...

Azureen Azlan said...

huu. daring nya tajuk. tp mmg betul lah lagu dia mcm avril, heh.

Unknown said...

ghostone: i wud say yg dier pandai berlakon coz dier gedikz.. I LOIKE!!! hahahah...

naj: sape yg sayang kenal? b je kan?

baincardin: roger n out!!! shah akan bantu abg gak!!

zuewairy: alah.. betol pe sora die buruk..

cik epal: totally agreed cik epal.. hehehe..

faizal: yup!! pandai pon ko.. hehehe..

yaziith: hahaha.. ko pon setuju gak? sayang ko..

nursarah: statement lagi kejam dpd saya ye cik sarah.. hahahha..

miera: up to u dear!!!

ween: nak wat mcm mana.. itulah hakikat dier kan?

'AQILAH said...

dia memang cantik dan kurus .

Syahir Alias said...

haha. aku xde r anti kat dia pn bro. dlu aku pn minat dia sbb comel. huhu. tapi mase aku lepak dgn pija n cik liyana jasmay si suare sedap gile ni haritu, baru tau gedik gile minah sorang ni. dah tu, dia cakap besar mcm suare dia bez gile pulak. aku dgr macam sial ade lah. huhu. jgn marah ye fans liyana jasmay.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...