My ClaN

Thursday, December 31, 2009

Quick Flashbacks on 2009

Aku ngan Hasis buat surprise birthday party untuk Fami masa bulan Januari.



Ahli keluarga terbaru The Drahmans dilahirkan pada bulan April. Sape lagi kalo bukan anak ayah yang terbaru, Faris Danial Danishz.




First time aku join Biro Tatanegara pada bulan Julai. Terus jatuh cinta dan aktif jadi urusetia.




Aku kenal mamat ni pada 2 Ogos 2009. Untuk dia,

“If I never met you, I would never know how to love and care sincerely for a person. I cherished every moment we have. You are a Godsend to me. Thanks for everything…”




Bulan Ogos gak, Fami buat surprise party untuk aku dan Hasis. Mekasih bebanyak untuk Fami. Terharu seyh sebab awek aku pon dia bawak skali.



Raya yang paling best pada bulan September.





Bulan November, aku MeRoYaN nak delete blog. Nasib baik tak delete..






Tapi..

2009 telah menyaksikan pemergian Tok Su.

I miss him a lot.. May he rest in peace. Amin..


“Terima kasih 2009 kerana memberi seribu satu kenangan yang amat bermakna. Setiap memori akan terus bersemadi di sanubari. Selamat tinggal selamanya...”

2 comments:

Anonymous said...

besh mngimbas kmbali kenangan 2009..

moga 2010 lg besh!

Jard The Great said...

slamat tahun baru shah.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...