My ClaN

Friday, July 24, 2009

Dah Besar!!!

Masa tengah-tengah meroyan ngan kawan-kawan, N-Sean aku berbunyik.

Aku pun check.

Lor… Akak aku antar MMS rupenyer…

Time bukak tu, aku menjerit…

“Wah, comeynyer budak ni sekarang!!!"

Nama dia Izyani. Nak berkenalan?

Kalo ada kat depan aku, siap pipi dia aku gomol.

Anak ayah cik dah besar rupe…

Cepat giler masa berlalu.

Dulu dia kecik je!!!

Kecik je dia dulu kan?

Rasa macam tak sabar plak nak balik Sarawak.

Kalo jumpe die, siap la pipi ko yang montel tu…MySpace

Huhuhu…

(p/s: Gambar BTN tak dapat nak di-upload. Ada masa nanti aku wat k?)

11 comments:

Silverleaf said...

flawless.....very adorable....

sHaH said...

abg anas: yup!!! dia sgt adorable...

MISZ NaNa said...

comelnyre ngeee~

'AQILAH said...

comel..
da besa mesti lg comel

sHaH said...

misz nana:comel macam awak..

aqilah: da besa no komen.. hehehe..

Eyna's said...

Alahai comelnya Izyani ni...
akk tgk pun geram...

sHaH said...

eyna: ha'ah kak.. geram sgt tgk..

sHaH said...

eyna: ha'ah kak.. geram sgt tgk..

DilOt said...

abesla pipi budak tu nnt..hehe...

yaziith su anaz said...

hoo....





memang sangat cumilll ouhh.
aku ske ah kanak kanak mate bolat neh.

sha89 said...

hoo...sgt2 comel ok...dh bsr msti cntik kn hehe :)

tlg cubit2 pp die utk aku skali k hik2~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...