My ClaN

Tuesday, July 21, 2009

Letih Kot..

Alhamdulillah, aku dah selamat balik daripada offline.

Time offline takleh nak bawak laptop.

Sebab tu blog aku ni bersawang.

Tapi yang penting, aku da balik kan?

Sekarang ni, aku LETIH sangat-sangat.

Esok ada kelas.

Aku malas tahap gaban nak pegi.

MySpace

Aku letih dan nak tido.


MySpaceNITE!!!MySpace

(p/s: Peraduan teka ke mana aku pegi da ada pemenang. Tunggu letih aku abes baru aku promote k?)

7 comments:

Fadhlah said...

tau dah..pemenang dia ada lah abg anas...tol tak?

yaziith su anaz said...

tido baekbaek ye.

BLACK DIAMOND said...

comelnyer gamba baby nie tdo.. naseb air liur x jato.. =)

SasHa Lee said...

welcome back..hehe...comei woo budak tue..

sHaH said...

abgpad: sape abg anas tu?

yaziith: memang nak tdo bebaik pun..

blackdiamond: hahahha.. air liur die je yg kuar..

sashalee: comey macam sy kan?

sha89 said...

penat ek...cian die...rehat2kn diri tu ek..

skrg dh bleh on9...update bnyk2 ek..hehe

(psstt...cpt2 bgtau sape pmng~)

Syahir Darksyde said...

haha. gamba budak tu gile comel lah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...