My ClaN

Thursday, June 25, 2009

Tag Cik RUBY yang LAWA...

Kali ni aku dapat tag daripada cik ruby..
Korang nak kenal die?
Click kat SINI.

Nyatakan 5 fakta menarik tentang si pemberi award ini

1. tak kenal sangat la cik ruby nih tapi dia ni pemurah.. (sebab dia bagi aku award yang entah hilang ke mana gambarnye nih…)

MySpace

2. lagu kat blog dier best siot..

MySpace

3. dia seorang WANITA.. (tringat lak lagu ct nurhaliza)



4. dia ISLAM…



5. Dia orang Malaysia. HIDUP 1 MALAYSIA!!!





setiap blogger mestilah menyatakan 10 fakta atau hobi diri sendiri sebelom memilih

* SUKA... sangat main tenet… dapat tenet je buke blog.. hehehe…




* SAYANG... kat korang sume yang sayang aku…



* SEORANG... yang ske menternak badan. (pahamkan?)



* AKU... suka tido pepuas.. nikmat tuh…




* INGIN JADI... macam Matt Parkman dalam cite Heroes. Leh bace fikiran orang.



* HANYA MEMPUNYAI... Cik Serena Dell a.k.a teman sejati…



* AMAT SUKA LAGI… Thinking Of You-Katy Perry. (tangkap jiwang siot!!!)



* SWIMMING... nak blaja tapi tiap kali nak diajar, ada je alasan aku.. Wakaka.. sori Zul…



* INI OLANG MANYAK... boring kalo jumpa orang yang memboringkan.

MySpace

* ORANG SELALU ANGGAP AKU NI... Abang kepada kakak aku yang no. 4. Hampeh!!!

MySpace

anda perlu memilih 10 penerima award..

sape nak amek.. amek la.. aku ada 1 lagik utang tag nih…

(p/s: tag lagik.. mekasih kepada yg bagi sebab ingat kat aku.. pasni nak kena menjawab judiene nyer tag plak..)

9 comments:

noor afzan said...

thanks yer shah...saya nak amek nih..
hehe~

yaziith su anaz said...

kamu nampak tua ouhh.










agagaga.
:DDD

sHaH said...

noorafzan: amek la.. tak kesah.. hehehe...

yaziith: aku tak tua la.. aku nampak vogue je.. wakaka..

sHaH said...

ermm..
amek la..
pastu bagi kat kwn2 k?

Eyna's said...

Akak nk tumpang bace je...
tapi tak mo amik tag tu ...
Lariiikkkkk

(dasar maleh jwb tag sungguh)
huhuu

sha89 said...

hahaha...suke tgk pic2 tu...comel sgt...:)

nmpk tua? xpe2...kira ko awet tua la..

ape yg penting???

bkn kerjasama tp awet tua!!~~ hehe :)

sHaH said...

eyna: ikut akak le.. tak pakse pun..

sha89: bende la yg sha merepek nih?

da.milk.hated said...

tua tp sweet kot...
uuupppsss~~~
apa yg ku ktakan ni!!
ahakzz~~

sHaH said...

da.milk.hated: sweet? define sweet girl?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...