My ClaN

Thursday, June 25, 2009

Ngidam lagik...

Jam da kul 11 malam nih...

Jap g, kul 12 tengah malam...

Tapi batang hidung mak ngan kakak aku tak nampak-nampak.

Dalam pale ni dok pikir macam-macam dah...

Antara...

1. Diaorang ni pegi beli barang atau buat barang? Lamanyer!!!MySpace

2. Takkan ada perkara buruk kot? Ish mulut aku nih!!! Mintak simpang malaikat 44..MySpace

3. Takkan dia orang pegi melawat umah Tok Su lagi malam ni? Ujung minggu ni kan nak pegi tengok lagi.MySpace

4. Ntah - ntah, mak ngan akak aku pegi clubbing tak? Tapi kat Kuching ni nak clubbing katner nyer?MySpace

5. Tak pon dia orang saje nak seksa aku supaya tak dapat Sup Kimball Campbell's malam ni tak?MySpace

Uwaa!!!MySpace

Malam - malam macam ni aku hirup sup tu sebelom tido.

Dok terliur daripada tadi nih..

Ngidam tahap gaban.

Kalo ada rokok, dah lama aku hisap.

Huhuhu...

NAK SUP CAMPBELL'S!!!!



(p/s: Kempunan le aku jawabnyer malam nih...)

17 comments:

MISZ NaNa said...

lainkali buat stok ataupun gi beli sendiri...hahaha~

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

Sedap ker sup nie?...Macam muntah kucing jer.Huhuhu.

BTW,payah nak komen kat blog ko nie...huhuhu...susah la nanti nak kutuk ko.

lala said...

wah...mmg kene minum sebelom tdo ke????slalunye minum air milo ke...hehehehe...

'aqila said...

semalam baru jek ngidam roti jala...da dapt da..yay! heee

xpe2...hari ni masih ade..g giant beli sup tu ye...

sHaH said...

misz nana: da wat da stok tapi ada org abeskan!!!

mohd fakhrurazi: nak kutuk aku, kutuk la.. blog aku.. ske ati aku la nak cakap pe.. wakakaka..

lala: taklah.. cuma malam ni ngidam sesgt..

aqila: awak dapat tapi sy tak dapat sup tu semalam. uwaa...

Asu said...

Sian shah.akak ada satu paket lagi sup campbell kalo shah nak.sian dia..Hopefully dapat makan jugak lepas penat menunggu

sHaH said...

asu: kak, mak ngan akak tak bli pon.. mental tol la ngan diaorg.. org ngidam tahap gaban da nih...

cik nana~ said...

sedapnyeee sup tu. tapi kalau shah buatkan lagi sedap. pos ke sini shah!

Eyna's said...

HEhehe...manja tul adik aku sorang ni...

dah bsar2, tk dpat botol susu...ganti ngan sup cambell rupe2nyer...heheh

sHaH said...

cik nana:nak pos? hehehe... takmo pos.. nak makan sorg2..

eyna: hehehe.. memang manje pun.. anak laki sorg kan? wakaka.. sup campell sodap pe?

sha89 said...

perghh....ko suke ek mkn sup campbells tu? aku xsuke sgt...sbb mcm pekat+xsdp je hehe :)

cian shah...xpe2..jgn kebulur dh la..lain kli beli sup tu bnyk2 buat stok kat umah...

:p

sHaH said...

hahhaa..
memang nak bli bnyak2 coz nak wat stok.. heheheh...

nak join skali x?

Just_najmiE said...

sup champbell perisa ayam sedap..
ufufufu~~

poskan ke my house yea?..
hahaha.. menyibuk jap kat sini.. XD

sHaH said...

justnajmie: aik? awak pon nak sy pos. leh je.. tapi sy bagi kotak je k? hahahaha...

slalu2 la jenguk sy k?

Cik Mira said...

shah, u dok kuching ke?

Kotak Hati said...

pergghh..
kite leh jadi geng lah
minat sup campbells..
ho3

sHaH said...

cik mira: a'ah.. dok kuching..nape cik mira?

kotakhati: bro, kite dah geng lama r.. hehehe.. jom r wat sup campbell arini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...