My ClaN

Monday, June 29, 2009

tag award from Mr. Setia Sahabat

Dapat tag award plak..

Sape-sape nak kenal pemberi award ni...

Meh jenguk SINI.

Sebenarnya, macam malas nak amek tag nih...

Bukan tak sudi tapi aku ni bukan pengamal Islam yang 100%.

Solat pun aku ting tong kekadang...

So nampak sangat tak layak dapat tag ni.

Huhuhuhu...

(p/s: Hutang tag Judiene tak terbayar2 nih.. Huhuhu..)

15 comments:

maizatul. said...

haha , klaka jek .
sy pon ta full ouh . :p

yaziith su anaz said...

i suke,
bile u kate solat u tingtong.


maknenye u tak hippokerit.
:D

Firol said...

saling ingat mengingat...

sama-sama ubah demi kebaikan

MISZ NaNa said...

ok sila-sila laksanakan hutang anda tuh...~ XD

Sathes Kumar said...

kira org yang bagi award ini ada maksud tersirat kot... he he he

ღ Juliet ღ said...

huhu. itu boleh dibaiki =)

aien~s corner said...

shah = aien nk award ni..skurg2 nye award bg bleh wt inspirsi bg Islam 100%..hehe

sHaH said...

maizatul: awak pon tak full? no komen.. wakakaak..

yaziith: i take that as a compliment.

firol: thanks bro..

misz nana: nanti sy laksanakan k?

sathes: maybe kot..

juliet: nak perbaiki kena ikhlas. tgh try perbaiki nih.. huhuhuhu..

sHaH said...

aien: amek la.. halal..

fq said...

wahhhh
dapt award...
shok la...
tp nk wat tag x shok...
hehehe...

sHaH said...

fq: aku bagi ko award tu..
amek la..
copy n paste je..

ije said...

=)

sentiasa berusaha baiki diri. jom! ehe

sHaH said...

ije: insya-Allah..

yattt said...

tumpang lalu!!

sHaH said...

yatt:tumpang lalu tak bagi salam ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...